четвер, 23 лютого 2023 р.

Облога Києва 2022 рік. Як я подолала страх і зрозуміла що ми переможемо.

Ця публікація для того, щоб пам'ятати ті відчуття які я пережила і щоб ворог розумів, що не варто йому було думати, що зможе захопити Україну..

Коли в Києві з'явилися російські диверсійні групи та почали давити людей, в нас у ванні з'явилися запалювальні коктейлі.
Було страшно не вкладалося в голові що росіяни почнуть нас вбивати й нищити нашу країну тільки за те, що ми не такі як вони.

В перші дні війни почалися проблеми з хлібом. І я почала пекти хліб для сім'ї.
З'ясувалося, що у наших воїнів наших захисників також не вистачало хліба. Мені принесли муки і я пекла хліб поки все не налагодилося. Кияни допомагали захисникам чим могли пекли хліб, готували їжу, плели камуфляжні сітки, донатили.
І тоді я зрозуміла що ми переможемо і записала це в голос. (буде силка)
Слава ЗСУ ! Україна понад усе!






Немає коментарів:

Дописати коментар